بی بی سی و باغ های بهایی

0 600

یاس: با سلام به دوستان عزیز چند روز قبل بطور تصادفی به وبلاگ بی بی سی بر خوردم که به بهانه یگ گزارش از باغ های بهایی در اسرائیل یک میدان بحث در مورد بهائیت گشوده است که تعدادی در آن به ارائه نظر در مورد بهائیت پرداخته اند و البته اغلب از بهائیانند به سبک بی بی سی! آدرس این وبلاگ را می دهم تا دوستان علاقمند در آنجا اظهار وجودی فرمایند اگر عنایات انگلیسیان اجازت فرماید!http://www.bbc.co.uk/blogs/persian/2007/04/post_204.htmlکاربرانی به نام احسان و پوپک و…در آنجا مطالبی نوشته اند که نظر شما را به آن جلب می نمایم که از معدود نقدها ست:

163. 14/05/2007, 02:35 PM, احسان : گزارش جانبدارانه ای به نفع بهائیت تهیه شده و نشان از همان سیاست های زیرکانه بی بی سی دارد.همان سیاستی که پیش تر دولت انگلستان در ترویج و حمایت از بهائیت برگزید و به رهبرش یعنی عبدالبها بخاطر حمایت های همه جانبه از انگلیس ،لقب sir تقدیم نمود.گزارشگر حتی عبارات زیارتنامه ها را آورده تا بهائی بودن یا سمپات بودنش را اثبات نماید! 

دیدارهای روسای دولت اسرائیل و حمایت های آنها از بهائیت و معاف کردن تشکیلات بهایی از مالیات ،مطالبی است که گزارشگر به آنها نپرداخته تا دستش رو نشود! 

جالب است بدانید این دیانت جدید که مدعی است مطابق عصر حاضر است و شعار وحدت عالم انسانی می دهد در یکی از جملات رهبرش یعنی عبدالبها ،سیاهان افریقائی را ،گاو می شمارد و ایشان را مخلوقات گاوی خدا می گوید.چیزی که آن راهنمای سیاهپوست حتما نمی داند چون از خواندن کتاب های فارسی عاجز است .حتی بهائیان ایران هم خبر ندارند چون کتاب رهبران خود را نمی خوانند! 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آئین بهایی به سایت های پژوهشی همچون “بهایی پژوهی”به آدرس www.bahairesearch.org مراجعه فرمائید. 

 

166. 15/05/2007, 12:03 AM, پزمان : 

 

اقای احسان 160 میشه بگید که در کدام کتاب و نوشته حضرت عبدالبها چنین حرفی زدند. کتاب های بهائی در هر کشور به زبان همان کشور موجود میباشد. لفطا اگر صحبتی میکنید با مدرک باشد واللا که همینجوری حرف پروندن هیچ کاری نداره. 

 

168. 15/05/2007, 03:28 AM, farah : 

 

شما اقا احسان کمی قرص اعصاب بخورید.این موضوع گاو خیلی باعث خنده ما بهائیان وغیر بهائیان شد باز هم جوک بفرستید .عبدالبها در یکی از ملاقاتهایشان با امریکائیا حاضر نشد صحبت کند وقتی اطلاع پیدا کرد از ورود سیاهپوستان در ان مکان بخاطر تبعیض نزادی جلوگیزی شده بود.برادر بروید با کتابهای عهد بوق توی سر زنهای ایرانی بزنید 

 

173. 15/05/2007, 10:58 AM, بهنام : 

دوستی که ادعا کردند عبدالبها به مردم افریقا چنین لقبی دادند لطفا عین صفحه را جهت مطالعه پیوست کنند. 

بعضی دوستان بهایی که مطالبی عنوان میکنند هدفشان رفع سو تفاهم و یاد گیری طرفین است نه جواب دادن به تهمتهای ناروا.بیایید به حقیقت ارج نهیم و مقام انسانی را بزرگ شمریم .هر یک از ما آزاد هستیم که به چشم خود ببینیم.و هر بوی خوش را از هر گلی که باشد ببوییم. 

 

182. 16/05/2007, 12:41 PM, احسان : 

 

گفتم عبدالبها ،سیاهان افریقا را گاو خوانده است.بهائیان همان طور که گفتم (از کتاب های خودشان خبر ندارند) به شدت منکر شدنداز جمله اکسیر 165 وپژمان166 و فرح 168 و 169 و بهنام 173 و فرشته 174 که گفتند: 

” اقا احسان کمی قرص اعصاب بخورید.این موضوع گاو خیلی باعث خنده ما بهائیان وغیر بهائیان شد باز هم جوک بفرستید !” 

یعنی منکر سخن عبدالبها شدند و طلب مدرک کردند و بهنام گفت: 

“دوستی که ادعا کردند عبدالبها به مردم افریقا چنین لقبی دادند لطفا عین صفحه را جهت مطالعه پیوست کنند.بعضی دوستان بهایی که مطالبی عنوان میکنند هدفشان رفع سو تفاهم و یاد گیری طرفین است نه جواب دادن به تهمتهای ناروا.بیایید به حقیقت ارج نهیم و مقام انسانی را بزرگ شمریم .هر یک از ما آزاد هستیم که به چشم خود ببینیم”. 

 

به بهائیان نامبرده اطمینان می دهم رهبرشان این حرف را زده و سیاهان افریقائی را گاو خوانده است.اگرچه مدرک سخن خود را با معرفی سایت “بهایی پژوهی” 

(www.bahairesearch.org )داده بودم اما اکنون آدرس آن را از کتاب خطابات عبدالبها به بهائیان می دهم تا معلوم شود تهمت نزده ام و عین سخن عبدالبها را از متون اصلی خود بهائیان آورده ام: 

کتاب خطابات جلد 3 ص 48 

(حتما مراجعه کنید تا نگوئید دروغ است) 

حال بگوئید با این حرف ،همه ادعاهای بهایی در مورد وحدت عالم انسانی ،حیله گری و ریا کاری به حساب نمی آید؟! 

آیا یک بهایی با این سخن عبدالبهارویش می شود در مجامع بین المللی سرش را بالا بگیرد؟! 

آیا یک بهایی رویش می شود با سیاهپوستان افریقایی روبرو شود و از وحدت عالم انسانی حرف بزند؟! 

آیا یک بهایی رویش می شود در سازمان ملل برود و دین خود را با گاو خواندن سیاهان معرفی کند؟! 

آیا بهائیان با این حرف در آستانه هزاره سوم حرفی برای گفتن دارند یا باید آنان را به موزه آپارتاید معرفی کرد که سیاهان افریقا را گاو می خوانند؟! 

کمی بیندیشید ای بهائیان و خود رال از تعصبات رها کنید. 

آرزوی هدایت برایتان دارم.احسان 

 

185. 16/05/2007, 02:44 PM, امیر حسین : 

 

چند نکته در پاسخ به دوست خوبم احسان (کامنت 180): 

1. خوشحالم که بجای تهمتهای واهی وابستگی به روس و انگلیس یک انتقاد مستدل به دیانت بهایی بیان شده. 

2. احسان جان، پاسخ به این سوال شما در همان صفحه از خطابات هست. اگر آن صفحه “منصفانه” مطالعه شود واضح است که توصیف حضرت عبدالبهاء در مورد قبایل متوحش آفریقایی به سیاه بودنشان مربوط نیست (چون همزمان سیاهان متمدن و تحصیلکرده را تمجید میفرمایند)، بلکه هدف از این مقایسه تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت است (برداشت شخصی بنده این است). برای آگاهی بیشتر خوانندگان و اثبات این مطلب که بهاییان چیزی برای پنهان کردن ندارند لینک صفحه مربوطه را تقدیم میکنم تا خوانندگان حقیقت جو خود قضاوت کنند: 

http://reference.bahai.org/fa/t/ab/KA3/ka3-50.html#pg48 

چون بیانات و آثار بهایی در تاکید وحدت نوع بشر فراوان است و چندی از آنها توسط دوستان خوب بهاییم ارائه شده از تکرار آنها خودداری میکنم. فقط به بیان این نکته بسنده میکنم که حضرت عبدالبهاء سیاهان را مردمک چشم خوانده اند: 

http://reference.bahai.org/en/t/ab/TAB/tab-348.html.iso8859-1?query=pupil|eye&action=highlight#gr5 

همینطور ببینید: 

http://reference.bahai.org/fa/t/se/ADJ/adj-79.html#pg77 

و 

http://reference.bahai.org/fa/t/ab/SWA1/swa1-126.html#pg110 

3. احسان جان؛ بهاییان همچنان با کمال افتخار در دنیا سر خود را بالا میگیرند چون تربیت شده آئینی هستند که دلشان را از زنگار تعصب پیراسته. آئینی که برده داری در آن راهی ندارد، زنان حقوقی انسانی برابر با مردان دارند، هیچکس “غیر” و “نجس” شمرده نمیشود و سر کسی بخاطر عقایدش بالای دار نمیرود.دلت روشن باد 

 

 

189. 16/05/2007, 11:38 PM, احسان : 

 

امیر حسین عزیز185 

خوشحالم که به کتابتان مراجعه کردی و مثل بهائیانی که اسمشان را بردم جمله عبدالبها در مورد گاو بودن سیاهان آفریقائی رادروغ و تهمت و جوک نشمردی و مرا مسخره نکردی و مثل فر ح بهایی نگفتی که جوک می گویم که آنهااز جوکهای من کلی خندیدند! 

“شما اقا احسان کمی قرص اعصاب بخورید.این موضوع گاو خیلی باعث خنده ما بهائیان وغیر بهائیان شد باز هم جوک بفرستید” 

باید بگویم که حق با فرح است ! 

یعنی آنقدر این حرف عبدالبها را سخیف و زشت دانستند که در دوره جدید مثل جوک می ماند که انسان از فرط حماقت گوینده باید فقط به اینهمه جهل بخندد!! 

اما این که گفتی منظور عبدالبها سیاهان افریقا نیست کاملا در اشتباهی زیرا عبارت عبدالبها این است: 

“مثلا چه فرق است میان سیاهان افریک وسیاهان امریک.این ها خلق الله البقر علی صوره البشر ند و آنها…” 

یعنی با صراحت تمام سیاهان افریقا را مخلوقات گاوی خدا محسوب می کند!! 

و شما خیلی خوب می دانی که هیچ بهایی حق تفسیر کلمات پیشوایان خود را ندارد بویژه حرفی به این صراحت! 

و از این قبیل مطالب صدها نمونه در بهائیت هست که اگر طالب حقیقتی به سایتی که معرفی کردم مراجعه کن تا ببینی. 

پس سرت را بالا بگیر و بگو ای انسانهای قرن 21 و ای سازمان های حقوق بشر و ای سازمان ملل …من بهائیم که رهبرم به صراحت سیاهان افریقائی را گاو می شمرد و من هم حق تفسیر و توجیه کلمات او را ندارم وتفسیر فقط در اختیار بیت العدل در اسرائیل است و تازه آنها هم نمی توانند جمله ای به این صراحت (خلق الله البقر علی صوره البشر )را به نوعی توجیه و ماستمالی نمایند. 

عزیز من اگر صد جمله خلاف این مضمون هم از کتب خود بیاوری ننگ این عبارت را نمی توانی پاک کنی و بلکه بدترش می کنی زیرا عیب دیگری پیدا می شود و آن موضوع تناقض در آثار شماست که دال بر غیر الهی بودن بهائیت است زیرا در دین الهی تناقض نیست… 

عزیز من ،کمی بیندیش چرا باید با اعتقاد به مطالبی از این دست خود را مضحکه انسان های خردمند امروزی گردانی که از برابری انسانها سخن می گویند ولی تو باید بر اساس سخن دین و رهبرت سیاهان افریقائی را گاو بشمری؟ 

کی خواهی برایت مدرک بیاورم که همین جناب عبدالبها برادرش را سوسک و کلاغ و گرگ و پشه و…نامیده است؟! 

این است دینی که تو می خواهی سرت را بالا بگیری و به آن افتخار کنی؟! 

بیا در سایت تا بیشتر صحبت کنیم. 

برایت هدایت آرزو دارم.موفق باشی.احسان 

 

199. 17/05/2007, 09:11 AM, poupak : 

 

اقای بی بی سی ما خیلی مخلصیم. شما خیلی کار خوبی کردی گذاشتی که این آقایونا و ‏خانوما بیان این جا حرف بزنن. این کار خیلی خوبه. راس راسی من از شما خیلی خیلی ‏تشکر می کنم. اما بهائی ها با اون که خیلی ادعاشون میشه این کارو نمی کنن. یعنی به کسی ‏اجازه نمیدن بیاد توی سایتای اونا حرفاشو بزنه. یه سایتم داشتن که این کارو می کرد، تتیلش ‏کردن. اسمش ساغر بودش. ولی دیگه ما هر کاری کردیم بالا نیومد. اون جا ما از کتابای ‏خودشون آوردیم که باب توبه کرده و از همّه ی حرفاش دست کشیده و بی خیال ادعاهاش ‏شده باور کنین هر کاری کردیم که جواب ما رو بدن، ندادن که ندادن. حاضریم این جام اون ‏حرفا را بیاریم. حاضریم با هر بهایی که مدعیه بحث کنیم. مخلص کلوم از شما برای این ‏کارتون خیلی ممنونیم. برای این که بهایی هام بدونن که ما بی خودی حرف نمی زنیم بهشون ‏می گیم که یه آقایی به اسم آقا ابولفضل که بهایی بوده به دستور عبدالبهاء یه کتابی نوشته که ‏اسمش کشف الغطاس تو اون کتاب مثلا خواسته بزنه توی دهن یه آقای انگلیسی به اسم ‏ادوارد براون که گفته بوده باب بهتر از بهاء الله بوده خلاصه این حرف به تیجیر قبای آقای ‏عباس افندی برخورده و به این آقا ابولفضل گفته یه کتاب بنویس بزن توی دهن این انگلیسیه. ‏اونم اون جا توبه نومچه ی بابو آورده که گفته بابا هر چی گفتم بی خود بوده، غلط کردم و ‏دیگم از این حرفا نمی زنم. ما بازم از شما بی بی سیا تشکر می کنیم. 

 

202. 17/05/2007, 04:40 PM, احسان : 

 

سیاهان افریقا را گاو شمردن تنها گاف بهائیان در هزاره سوم نیست.بهائیان حتی خودشان را هم نمی توانند تحمل کنند! 

می دانید بهائیان به فرقه های متعدد تقسیم شده اند از چمله آنها یک گروه از بهائیان هستند که بهائیان ارتدکس نامیده می شوند. آنها بر اساس متون بهایی رهبری بیت العدل در اسرائیل را غاصب نامیده آنها را بیت العدل بدلی نام نهاده اندرهبر آنها ابتدا میسن ریمی و سپس مارانجلاست. بهائیان طرفدار بیت الهدل بدلی آنها را آدم به حساب نمی آورند حتی به آنها اجازه نمی دهند خود را به عنوان بهایی در امریکا ثبت کنند! 

و همه آنها را به قاعده تنبیهات قرون وسطائی به مجازات “طرد” ،مجازات نموده اند که مجازاتی است که از کشتن بدتر است زیرا در این مجازات گفتگو و سلام و کلام هم با فرد طرد شده جایز نیست حتی اگر پدر و مادر و فرزند یا همسر باشد!! 

یعنی آن بهایی بیچاره را به جرم اینکه زیر یوغ بیت العدل بدلی نمی رود مثل طاعونی ها محسوب کرده از همسخنی و هم نشینی و ارتباط با او ممنوع می شوند حتی اگر والدین یا فرزندان یا همسر آنها باشد. 

این هم گاف دیگر. 

در مورد گاف “طرد” بیشتر سخن خواهیم گفت. 

 

موضوع طرد در بهائیت 

 

طرد روحانی ،از مجازات هایی است که در بهائیت وجود دارد و مجازات های قرون وسطایی را به یاد می آورد.هر بهایی بیچاره ای که با چند شعار فریبنده مثل وحدت عالم انسانی (که نمونه اش در گاو دانستن سیاهان افریقائی دیده شد)به بهائیت معتقد شده باشد از ترس طرد روحانی هرگز هوس مخالفت با محافل و بیت العدل بدلی (به قول بهائیان ارتدکس)به سرش نمی زندزیرا او را با طرد روحانی تبدیل به یک طاعونی می کنند که حتی گفتگو و سلام و کلام را هم با او حرام می دانند چه رسد معاشرت و بحث و مراوده!! 

این طرد روحانی از کشتن برای افراد بدتر است. زیرا پس از طرد ،دختر حق ندارد با مادر و خواهر و برادر و پدرش حرف بزند و با انها دیدار و گفتگو داشته باشدیعنی یک مرگ تدریجی و هر روزی با اعمال شاقه. 

آیا این معنی دوستی و وحدت عالم انسانی است که بهائیت در هزاره سوم مدعی آن است؟! 

یکی از مطرودین در کتابش نوشته است که وقتی مرا به جرم عدم تمکین طرد کردند پدر بهائی ام مرا نیمه شن با گریه از خانه بیرون کرد تا مورد اعتراض محفل قرار نگیرد و من بدون سر پناه در خیابان ها آواره شدم… 

البته آزاد مردان و آزاد زنانی بوده اند که همه این سختی ها و مجازات ها را به جان خریده و خود را از بهائیت خلاص نموده و حرف زور بیت العدل را گردن ننهاده آزادگی بز گزیده اندکه تعدادشان هم کم نیست و روز به روز هم بر آنها افزوده می شود.راستی کسی هست که مطلع شود رهبر آئینش بندگان سیاه خدا را گاو بشمارد و برادرش را سوسک و کلاغ و گرگ بنامد و خودش بر سر جانشینی پدر با برادرش مرافعه و دعوا راه بیاندازدو او را به انواع فحش ها بنوازد ،باز هم بهایی باقی بماند؟!! 

مجازات طرد را با همه سختی بخاطر آزادگی به جان می خرد تا در دنیای جدید افکار قرون وسطایی را به دور بریزد. 

از گاف تبعیض بین زن شهری و روستایی در بهائیت در آینده سخن خواهم گفت اگر سانسور نشود که ان شاءاله نمی شود!

 

227. 2007/05/18. 07:05 PM.احسان 

 

صحبت از گاف های بهائیت بود در هزاره سوم: 

گاف اول:گاو خواندن سیاهان افریقا 

(توضیح در کامنت 163 و 183 و 190 ) 

گاف دوم: طاعمنی شمردن مطرودین روحانی 

(توضیح در کامنت 206 و 213 ) 

گاف سوم : نگاه تبعیض آمیز به زنان 

1- تبعیض بین زن شهری و روستایی 

توضیح اینکه در نگاه قانونگذار بهایی بین زن شهری و زن روستایی فرق است. 

زن شهری برای مهریه از شوهرش مطالبه طلا می کنددر حالی که زن روستایی حق ندارد بیشتر از نقره از شوهرش مطالبه نماید! به عبارت دیگر بین زن بهایی شهری و زن بهایی روستایی تبعیض وجود دارد. 

2-سهم ارث زنان از مردان کمتر است. 

3-در تشریع حج بین زنان و مردان فرق گذاشته شده استو حج بر زنان واجب نیست و مرد سالاری است. 

4- زنان نمی توانندعضو بیت العدل باشندو این بزرگترین توهین به زنان بهایی است که در هیات نه نفره رهبری بهایی هیچ زنی نباید باشد… 

گاف چهارم : حیوان دانستن غیر بهائیان! 

توضیح اینکه بهاءاله رهبر بهائیان ،همه غیر بهایی ها را در جهان ،حیوان قلمداد می فرمایدو به لقب “بهائم “مفتخر می نماید! 

در این زمینه در آینده بیشتر توضیح خواهم داد. مدرک آن را ارائه خواهم نمود).گاف های بعدی را هم متوالیا به عرض اهالی وبلاگ بی بی سی خواهم رساند. 

 

233. 2007/05/19. 03 : 05. AM.احسان : 

 

گاف پنجم: دعواهای خانگی 

به اختصار به عرض می رساند مدعیان وحدت عالم انسانی نتوانستند حتی در درون یک خانه ایجاد وحدت نمایند! 

دعواها و مشاجرات و حتی قتل های پیروان ازل (برادر بها و جانشین باب)به دست بهاءاله ،توسط خواهر خود بهاءاله در کتاب تنبیه النائمین گزارش شده است. دعواهای دو پسر بهاءاله به نام های عباس و محمد علی هم که معروف است و عباس عبدالبها با فحش هایی مثل سگ و کلاغ و پشه و مار ،برادرش را نواخته است… 

(مدارک متقن این سخن از کتب اصلی بهائیان موجود است) 

خود عبدالبها در جایی می گوید: 

“انصاف باید داشت کسی که از تربیت خانواده خود عاجز است چگونه ادعای تربیت ناس نماید”! 

ما هم همین را به ایشان می گوئیم: 

کسی که نتوانست با برادر و عمو و عمه اش بسازد چگونه به گزاف ادعای وحدت عالم انسانی نماید!! 

گاف ششم :دروغ بودن وعده ها 

قرار بود مطابق وعده بهاءاله دو برابر اوصیای ادیان قبل (یعنی 24 نفر) از نسل او بر بهائیت ولایت پیدا کننداما با بی پسر شدن عبدالبها این وعده دروغ از آب در آمدو ناچار نوه دختری او شوقی را ولایت دادنداما از خواست الهی او هم عقیم از آب در آمدو نسل بهاءاله کور شد. 

گاف هفتم: عدم مشروعیت بیت العدل 

همانطور که در گاف قبل گفته شد رهبری بهائیان باید توسط بیت العدل و ولی امر از نسل بهاءاله باشداما با عقیم شدن شوقی اکنون بیت العدل که قرار بودحتما با یکی از فرزندان بهاءاله رهبری شود بطور غیر قانونی اداره می شودو نتیجتا بیت العدل بدون ولی امر غیر مشروع است و مشروعیت ندارد. 

گاف های بعدی متعاقبا ارائه خواهد شد. 

 

 

244. 20/05/2007 . 03:19 AM .احسان: 

گاف هشتم: تحریف کتب 

تشکیلات بهایی در اقدامی جسورانه در کتب خود که بر اثر مرور زمان غلط بودن آنها آشکار شده دستکاری و تحریف نموده در چاپ های بعدی مطالب را عوض می نماید نظیر کاری که در مورد کتاب “نظر اجمالی به دیانت بهایی”تالیف احمد یزدانی انجام داده.

گاف نهم:برده داری جدید 

تشکیلات بهایی ،بهائیان را برده های خود می بیند که حتی برای سفر های خود به اسرائیل باید از بیت العدل اجازه بگیرند و گرنه به همان مجازات و تنبیه قرون وسطایی “طرد” دچار می شوند!جالب است بدانید اگر یک بهایی در یک هواپیما بخواهد از روی فضای اسرائیل عبور کند و از بیت العدل اجازه نگیرد ،طرد خواهد شد!! 

مواردی بوده که شوقی افرادی را که بدون اجازه گرفتن از او به جاهایی سفر کرده بودند طردنموده است ودر متون بهایی هم موجود است.اگربخواهیم مواردی را که تشکیلات اختا پوسی ، چنبره خود را بر فرایند آزادی های بهائیان افکنده بشماریم بسیار خواهد شد.اگر دوستان مایل بودند بعدا تفصیل خواهم داد. 

گاف دهم: نماز دزدیده شده! 

بهائیان می گویند یک نماز نه رکعتی داشته اند که در دعواهای داخلی بین عبدالبها و برادرش محمد علی- پسران بهاءاله -گم شده و بلکه توسط محمد علی دزدیده شده و آنها مطابق گفته عبدالبها از آن محروم مانده اند!! 

معلوم می شود خود میرزا حسینعلی بها،حتی یکبار هم آن را در خانه نخوانده که فرزندان او یاد بگیرند تا با گم شدن ورق پاره آن ،محروم نمانند!! 

آیا این قبیل بازی ها توهین به معنویت ادیان الهی و پایین آوردن مقام تشریع ووحی نیست؟! 

منتظر گاف های بعدی باشید.متشکرم 

 

250. 20/05/2007 . 08:15.AM.احسان: 

گاف یازدهم: پیوند محکم و وثیق بااسرائیل 

بهائیت با حکومت اسرائیل پیوندی وثیق و بسیار محکم دارد.بلکه لغت پیوند برای این رابطه کم است و باید گفت که یکی هستندچون به گفته روحیه ماکسول همسر شوقی افندی این دو یعنی بهائیت و اسرائیل مثل حلقه های یک زنجیر به هم متصل هستند.در متن زیر دقت کنید: 

دیدار حضرت حرم (روحیه ماکسول همسر جناب شوقی) با بن گوریون نخست وزیر اسرائیل 

متن اصلی به نقل از مجله اخبار امری سال 1340 شماره دی ماه صفحه 601: 

“چنانچه فرضا نفس استقرار مرکز جهانی بهائی در کشور یهودی نژاد اسرائیل امری به ظاهر لغو تلقی گردد برعکس خانم ربانی (روحیه ماکسول) بدون اندک تردید و با نهایت تاکید اظهار می دارد که ما به اینجا (اسرائیل) تعلق داریم اگر قرار باشد قائل به تمیز و امتیاز هم شد من ترجیح می دهم که جوانترینِ ادیان در یکی از تازه ترین کشورهای جهان نشو ونما نماید و در حقیقت باید گفت آینده ما چون حلقات زنجیر به هم پیوسته است.” 

یعنی با این عبارت، بهائیت در تمام جنایاتی که اسرائیل در کشتار انسان های بی گناه انجام داده شریک است… 

گاف دوازدهم:هماغوشی با جنایتکاران! 

از نظر بهائیت نه تنها با جنایتکاران و آدمکشان واهرمنان و گرگان خونخواری که در لباس بشر به جنایت و آدمکشی و خونریزی و جنگ و تضییع حقوق انسانهامشغولند نباید مقابله و مبارزه نمودبلکه برعکس باید این گرگان خونخوار را نوازش نمود و مشک به مشامشان رساندو گذاشت که با کمال آزادی به جنایاتشان ادامه دهند و بالاتر از آن باید این اهرمنان را ملائکه شمرد و نوازش نمود و مشک ختن به مشامشان رساند! 

به این سخن عبدالبها توجه نمائید و خود قضاوت کنید: 

“…اهرمن را ملائکه شمارید.

جفاکار را مانند وفادار به نهایت محبت رفتار کنید ‏ 

و گرگان خونخوار را مانند غزالان ختن و ختا مشک معطر به مشام رسانید. ‏ 

خائنان را ملجآ و پناه گردید …‏!! 

(ص 160 ج سوم مکاتیب)‏ 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 18 =